Thursday, September 8, 2011

hehe..saya nak tanya tapi x konfiden lah. hehe..

satu petang yang hening, masuk seorang gadis dari department lain ke department aku.


Gadis : Eh, sape ni? (merujuk kepada aku) Hehe..Sukati aku je tanya.


Aku : (senyum)


Gadis : (lepas sembang dengan orang lain) Oh, awak budak baru tu eh? Hehe..Tanya lagi..


Aku : Tak. Saya praktikal. (senyum)


Gadis : Dari mana? Ish. Nyibuk je kan aku tanya2?


Aku : UKM. (senyum)


Gadis : Course ape? Hehe..Banyak pulak aku tanya.


Aku : Komputer Industri (senyum dan terus pandang komputer)


aku x suka orang macam tu. kalau nak tanya, tanya je la. konfiden la sikit nak bertanya soalan. dah keje opis pun x konfiden lagi. huh.

2 comments:

say- O said...

hahaha biasa la tu,~~dia baru keja kot

wann afzan™ said...

die keje sini dr awal tahun kot. huhu