Sunday, September 4, 2011

Mari Belajar Teater

Ketua Kelab Kebudayaan aku dulu suruh tulis artikel pasal disiplin pentas dengan carta organisasi produksi. untuk 1st year baru nak masuk ni kot. dah berbulan tinggalkan teater. xtau lah ingat lagi ke x.

tipu je. aku dah siapkan artikel tu tadi. mestilah aku ingat. dua tahun berguru dengan senior2 DOT. yang paling banyak ajar, abg nas. tapi part produksi je lah yang banyak. sebab diorang selalu suruh aku jadi pengarah produksi.

sekarang aku rindu nak berlakon balik. produksi yang lepas, nak berlakon sebenarnye. tapi sebab ciri2 x mencukupi, jadi la pengarah produksi, again.

next sem xde DOT dah. fuck. dari sem lepas dah bubar kot. gila punya kolej. sem ni aku praktikal. nak datang jenguk UKM pun xtau nak jenguk pe.

rindulah sama teater.

sakit perut.

bye.

3 comments:

adwafarahin said...

yaw! aah satu kolej ngan kk..sebilik lg :)

wann afzan™ said...

ah! benci!

say- O said...

oh aku lupa dot dah tiada!! cuma ada kelab kebudayaan!