Tuesday, February 8, 2011

pukul berapa Datuk Harimau

selama aku hidup, kalau aku mimpi harimau je, mesti sesak nafas. lepas tu bila bangun, sakit dada. x paham.

tapi mimpi harimau bukan macam mimpi yang lain, boleh terbangun sendiri. mimpi harimau kena ada orang kejut. kalau x, aku rasa boleh mati kot. huhu..

pernah sekali tu masa aku form 3. aku tido dalam kelas time prep petang. budak2 semua dah balik dorm tapi tinggal aku sorang je kat kelas. mimpi harimau. xde sape kejut. aku sampai xleh bernafas langsung dalam mimpi tu. nasib baik ada kucing tiba2 lompat atas peha. terkejut bangun, terus termuntah.

pagi tadi pun same lah. nasib baik ada orang call. tapi x sakit dada sangat sebab sakit perut lagi power. minggu ni je dah dua kali mimpi harimau.

*********************

semalam time mekap2 untuk Full Dress Rehearsal Takdir Illahi, budak2 ni sembang ah pasal game "pukul berapa datuk harimau" tu.

pastu bincang2 pasal apa significant kita nak tanya pukul berapa pastu datuk harimau tu datang kejar bagai.

last2 semua orang terfikir apsal la game tu wujud padahal macam xde benda pun.

hahahahaha~

No comments: