Saturday, April 30, 2011

aku xde kolej untuk short sem

hari ni kena balik rumah. kakak suruh. tapi hari selasa dah start short sem.

short sem lebih kurang 2 bulan lah kot. dalam masa tu ada dekon. ntah macam mana aku boleh volunteer masuk produksi. bukan boleh pergi sabah pun. horghh..

then maybe pergi Indonesia untuk buat show teater dengan Universiti Indonesia. kalau kakak aku tau aku pergi, mesti die mengamuk. sebab pergi Indonesia lepas exam short sem. so, aku x balik rumah lah. alah.. berapa hari je pun.

lepas tu cuti lah sampai praktikal. xtau lah berapa lama cuti tu. dah biase x cuti lama2. heh.

sedikit olah vokal untuk short sem.

"aisyah rasa sushi masam masa short sem"

2 comments:

Nazrin Saad said...

setiap kali short sem mesti tambah perkataan kat olah vokal tu.

pehhh, lu memang pondan gagah.

wann afzan™ said...

kan kan kan?

at least gua x post entry pasal bridesmaid kate n will. hahahaha