Tuesday, March 1, 2011

proses study yang aman damai

esok mid sem paper sains sosial. ada 6 bab. hari ni aku baru nak baca semua 6 bab tu. haha..

proses study aku berjalan dengan lancar. balik bilik dari kelas, baca manga. fb. blog. manga balik. keluar makan, balik, blog lagi, fb lagi.

lepas tu baru la bukak buku. rasa bosan, on lagu kat hp sebab kat lappy, player rosak.

baring2 kat katil sambil baca buku. tutup lagu sebab bising sangat campur dengan bunyi guruh. dah bunyi guruh, aku tergamam, tengok lappy balik. main game satu level.

duduk kat meja baca buku. tertido. terbangun sebab tiba2 ade guruh balik. style gak guruh ni nak suro aku study.

baring balik kat katil. baca buku lagi. bangun pulak gi minum air kat meja. lappy kat meja. apa berlaku? aku tengok blog balik.

dan kini aku sedang menaip entry baru. heh.

dah2. aku nak sambung baca buku. kau jangan kacau ahh lappy!!

2 comments:

@mrsyda said...

HAHA.ko study 1 paragraph.
pastu banyak selingan kau ye?
amacam midsem?

wann afzan™ said...

hahaha..dh lama2, habis satu chapter je, men game seround. style kn?

midsem mlm ni ah..blm lg..haish