Friday, March 4, 2011

high beam

semalam ada Viva baik hati. lampu tinggi. siap boleh suluhkan billboard depan aku. ya, terima kasih..

cermin sisi, cermin pandang belakang, semua dia suluhkan untuk aku. memang x silau ah mata aku kan..

aku terus brek, bawak slow2 sampai dia potong. pastu aku terus laju masuk belakang dia, pasang high beam gak. baru kau rasa!!

pastu x sedar diri gak tu. x tutup2 jugak high beam dia. lepas berpisah jalan dekat bulatan, aku stop kat lampu merah UKM.

tiba2 ada kereta bagi beam kat aku dari belakang. pastu terus belok ke arah Kajang. rupanya Viva tadi.

huh. perangai macam kanak2.

4 comments:

Acid said...

kalau aku. aku dah bagi action beam dah. mmg x ckp byk

wann afzan™ said...

action beam mende cid?

Acid said...

kau x kenal shin shan ke?

wann afzan™ said...

action kamen?