Thursday, March 3, 2011

hey hey hey

hubungan selama 3 tahun. banyak benda dah dikongsi. banyak benda dah diharungi bersama. banyak benda. banyak benda...

benda privasi. check.
benda x privasi. check.
tubuh badan. check. <- ni bukan lucah. sila fikir benda yang x lucah
air mata. check.
senyuman. check.
marah. check.

semua kat atas ni dah jadi sebati dalam hubungan selama 3 tahun. malah lebih lagi.

tiba2 putus. dan salah seorang boleh carefree lagi. sebab apa? sebab dia dah ada buah hati baru.

xpe lah. mungkin x serasi dengan hubungan 3 tahun.

tapi sila jangan menipu orang sekeliling. kerana hubungan yang baru tu xkan tahan lama kalau didasari dengan penipuan.

sekian.

p/s : sepatutnya entry ni lebih bersifat maki hamun. tapi tiba2 x termaki lak. heh.

p/s/s : aku memang dah malas dah nak amik tau hal kau, pompuan. kalau kau ada masalah yang berat, sorry kalau aku x tolong. sebab kau dah banyak tipu dan hati aku ni dah tercalar banyak sebab kau. kau memang bitch. satu dunia dah tau kau tu bitch. moga bahagia ah dengan pasangan baru kau eh. aku sebagai penonton hanya mampu ketawa sinis. hidup lah kau dengan dunia lakonan kau. hiduplah kau dengan angel baru kau. hiduplah kau dalam penipuan kau. hiduplah wahai gadis "sopan".

p/s/s/s: tapi jangan risau. rahsia kau tu masih aku pegang. aku tau aku jahat. tapi aku bukan macam kau. aku xkan bagitau sape2 pasal rahsia kau tu. aku pegang sampai mati. sebab aku BUKAN macam kau.

2 comments:

Along Usop said...

aaa.. tumpang tacink ngn mak... =.=

wann afzan™ said...

bagus anak mak..