Sunday, March 13, 2011

Jom karok weh

Sepanjang minggu ni je dah berapa banyak panadol dah aku telan. Semua sebab fikir pasal dinner kolej, study dan lain2 hal berbangkit.

1. Dinner kolej
Sebagai pengarah sekretariat persembahan, aku rasa malam tu agak berjaya la. Dari bahagian aku, x silap apa2 pun. Kalau budak2 persembahan tu sendiri yang salah step, lupa lirik bagai, tu lantak diorang ah. Haha..

Yang penting, malam tu aku penat gila pakai heals. Keje aku duk ulang alik je kat backstage tu. Pastu aku x tahan, sebelum habis dinner lagi aku dah tukar slipar dah. Sampai la kemas2, angkat2 barang kat dctar tu. Orang nak amik gambar pun, aku pakai slipar gak. Hahaha..

2. Study
Segala hal pasal study, aku dah setel dengan ketua jabatan aku. So, aku extend lah nanti. Batch2 Hanis, Khai, Rohani, Farah, jom ah grad same2. Yay! (aku taip agak2 sape yang baca aku punya blog je ah. kalau x baca, shame on me. hahahaha)

But then, aku x sure whether aku punya praktikal ni lepas ke x. Sebab aku xtau subjek2 yang aku drop tu sebahagian daripada keperluan praktikal tu. Huh..

Kalau aku x boleh praktikal, aku free lah satu sem tu. Gila bosan. Start dari sekarang aku dah cari keje balik dah. Lagipun sekarang masa aku dah banyak free. Boleh la cari makan sikit2. Eh2. Ni dah masuk hal2 berbangkit.

3. Hal2 berbangkit
So, aku dah cari keje, tinggal xtau nak start bila je. Aku apply Isnin ngan Jumaat. Part time ah senang. Kalau dapat, aku start keje terus. Malas nak tunggu2. Nanti boleh sambung terus masa short sem. Short sem pun ada 3 subjek je. Bosan..Bosan..

Hal2 lain, kitorang dah tubuhkan Kelab Bengkel Asri. Haha.. Ni bukan kelab suka2. Datang je, kena derma kat tabung "Keselesaan Anda". Lepas tu tolong Abg Asri buat set. Best jugak ah. Lain kali boleh buat set sendiri untuk teater Dot. Tak payah suruh2 orang lain dah. Heh.

Dah. Tu je kot. Hari ni je x telan panadol banyak2. Sebab hari ni sakit perut. Nanti rugi ah makan panadol. Kah kah kah!

No comments: