Friday, February 26, 2010

keemoan terserlah..

ye...hari ni aku sangat emo...mula dari kelas tadi...assignment yang x siap sebab orang lain buat hal...group project yang nak kena hantar tiba2 tapi sebenarnye x siap lagi...then benda yang kitorang buat susah payah tidak diterima, tidak memuaskan dan perlu diperbaiki lagi...itu sangat down....

pasal hal project tu pulak terpaksa aku ulang alik dari fac ke kolej then ke fac semula...x termasuk lagi assignment yang kena buat pembetulan..bukan 1, tapi 3 assignment...wah...nasib baik group project..xde laa beban sangat..but still...

petang tadi xla emo sangat...just kuar beli barang dengan fatin and kak wawa..beli barang2 jualan untuk hakera...x emo pun..just aku penat dari segi mental...nasib baik diorang best..xde laa aku emo secara tiba2...tapi, sebab aku x dapat lelapkan mata, aku jadi sangat penat....

sampai kolej lak kul 8.40 malam setelah menempuh hujan dan kepenatan...meeting teater kul 9...so aku inform pengarah yang aku mungkin lambat sikit....then bila aku datang, baru 2 orang yang tiba...biase la tu...perkara selepas itu x perlu dituliskan di sini...hanya orang tertentu yang tau secara detail tentang apa yang berlaku...

dan apa yang berlaku ketika itu memang aku sangat sangat emo...even aku still terasa sehingga sekarang...aku akan try lupakan kejadian tu tapi mungkin ambil masa yang lama...sebab aku sangat bengang, terasa and sangat x berbaloi....rumet je laa jadi tempat luahan aku...thanx alot, kk....

disebabkan keserabutan yang mendadak dan bertimbun, aku terus menerima jemputan abg palie untuk melepaskan tensi di mapley...aku ajak rumet...rupa2nya abg palie ajak abg nas..so, on saje...asalkan orang yang menyakitkan hati aku hilang dari pandangan...asalkan aku kuar dari ukm seketika untuk melupakan rasa emosi itu....

namun, perasaan tu xkan hilang..sebab kini aku di ukm semula...perlahan2 perasaan tu semua datang memenuhi ruang ketenangan aku...aku cuba tenang...dan kat sini je la tempat aku luah...

sekarang aku amat busy...kerana aku yang membusykan diri...aku x mampu nak hadapi ruang2 kosong dalam kehidupan harian aku...sebab aku takut untuk hadapi perasaan rindu dan kosong tu...even waktu tidur pun aku lanjutkan supaya aku betul2 mengantuk dan terus tidur...so, x perlu laa fikiran aku melayang2 fikirkan betapa kosongnya hidup aku sekarang tanpa arwah....tapi, aku harus kuat dan tabah...aku tau...

so, mari buat kerja!sekian~

4 comments:

say- O said...

adakah aku telah buatkan kau sakit hati semalam?
ya atau tidak,minta maaf..

PaLi3 said...

crita landak dia tanduk org dgn duri xdak kew?

wann afzan™ said...

abg say o : xde la..haish....

abg pali : laaa!!!lupe nk letak!!nnt laa sy buat entry baru..huhu~

say- O said...

kalo xde, bagus.