Sunday, February 28, 2010

kk si tukang kasut

entry ni xde cerita yang serius pun...stakat nak merepek2 saje..huhu...semalam aku, kk dan adwa berjalan2 ke masjid india dan jalan tar untuk beli aksesori dinner..macam gelang...gelang....er...and gelang.....

sedang kitorang berjalan melalui orang ramai yang bersesak2, tbe2 kk berlari ke arah satu kedai...aku dan adwa terkejut lalu mengejar dia..rupa2nya dia nampak banyak button crocs terjual di situ....haihhh..buat terkejut orang je...

macam biase la..selalu kalau kk yang beria2 suka, last2 orang lain yang beli...amoi tu kate 6 button, rm10...so, aku and adwa dengan gembiranya memilih 3 button sorang sebab nak kongsi rm10 tu...dan kk, sekadar membantu kitorang memilih button2 tersebut...agak dah!hahahaha...

balik je bilik, aku terus beria2 nak pasang button2 tu kat crocs..pastu susah sangat nak masuk dan jari jemari aku pun dah merah2...at last, mintak tolong kk...keadaan ketika tu sangat seperti di kaki lima...dan aku terus menggelar beliau sebagai kk si tukang kasut (kkstk) ...sehmat, bukan?

setelah kami membasuh semua crocs yang telah kelihatan seperti belacan, baru laa aku perasan..rupa2nya banyak himpunan crocs di bilik ni...bercampur antara yang ori dan x ori...tapi kami bahagia...hahaha...sekian~


crocs kk yg paling banyak!


crocs rumet dengan buttons baru!!

8 comments:

say- O said...

tak nak pakai boot coklat life saver?

azyanyusof said...

nk crocs jgk...

wann afzan™ said...

abg sya o : blnje ah...nk 2 pasang!!!

yan : bli sndri!

azyanyusof said...

nk suh kk ngn ko blnje...
sikit sorang kuar modal bli crocs utk aku...

Nazrin Saad said...

tah pepe.
xde ah lawa mana pun.

(sambil tgk sandal sendiri yg sudah tercabut tapak.
nota : sandal jenama nike uptown)

wann afzan™ said...

yan : amboyh2!!

abg nas : durh!!

say- O said...

maaf, duit jpa dah habis
(sambil mengeluarkan 700 ringgit untuk beli grafik kad)

wann afzan™ said...

fine lah abg say o!