Tuesday, February 16, 2010

harap2 matahari tu bersinar kembali

ye..tajuk mungkin x sesuai dengan keadaan malaysia sekarang yang panas menggelegak...tapi, tajuk itu datang dari perasaan...bukan dari cuaca...

nape aku pilih tajuk ni?sebab ade kawan aku cakap, muka aku dah xde seri...then ade yang cakap "weh wann..pehal kau dah x bersosial skrg?kuar ahh jumpe matahari.." ..gila..dah laa rasa panas walaupun duk dalam umah..ni nak suruh aku jumpe matahari lak...ye la..aku paham laa maksud die nak suruh aku kuar....tapi, aku dah xde mood untuk semua tu...mungkin belum lagi...

sekarang aku x rase macam nak keluar berfoya2...mungkin nanti...sekarang aku x rase macam nak on9 24/7....mungkin nanti....sekarang aku x rase macam aku perlu bergelak ketawa dengan rakan2 di mapley hingga subuh...mungkin nanti....

aku ada janjikan sesuatu dengan keluargaku di ukm...aku akan luangkan masa dengan mereka lepas habis campus election..tapi lain pula jadinya...betul kata abg nas...jangan janjikan sesuatu yang tidak pasti...maaf, DOT...aku perlukan sedikit masa sebelum aku boleh jadi seperti dulu....tapi jangan risau tentang aku...aku ok...walaupun bukan itu yang anda lihat sekarang...

ye..aku perlukan sedikit masa...kerana aku perlu kejar cita2 dan impian yang belum tercapai..aku perlu buktikan sesuatu kepada keluarga terutama kakak aku...maaf kerana telah mengecewakan anda sekali lagi...mungkin lepas ni aku akan menolak jemputan2 untuk melepak...tapi ketahuilah bahawa aku nak sangat melepak dengan anda semua seperti dulu...kalau masa mengizinkan, aku akan tebus tu semua...itu janji aku...walaupun kita xtau masa depan nanti macam mana...

untuk kawan2 yang lain, mungkin aku dah xleh nak cari masa untuk korang..banyak benda yang perlu aku selesaikan sekarang ni...sesiapa yang telah melaluinya, mereka tau...dan sekali lagi aku ulang, aku perlukan buktikan sesuatu kepada keluargaku...terima kasih kerana masih sudi berada di sini untuk aku...tapi, jangan risaukan aku...aku ok....aku ok......

sila tegur jika anda semua lihat aku telah lari dari landasan kebenaran...aku masih belum matang dan memerlukan seseorang untuk menarik aku kembali ke landasan tersebut...kerana sinar itu telah hilang....

sekian~

5 comments:

say- O said...

its okay, we know about this.
do what you have to do first.
we will be waiting for you.
the sooner the better.
(dengan wajah serius gile)

hanyzul. said...

take your time sweetheart :) LOVE YOU !

:: aMeR sAmA :: said...

wann...
dgr ape gua mau cakap sama lu ya...
mungkin gua tak rase ape yg lu rase sekrg kan...
so gua rase,ape yg lu nak buat skrg mmg btul...
take ur time ok...yg penting skrg ape yg berlaku,lu pikir positif...ade hikmahnye...
lu boleh sedih tapi jangan sampai memudaratkan diri lu ok...
lepak2 mapley gelak2 tawa sume tu,lu tolak tepi dulu...
sekarang lu setelkan siap2 ape yang lu pikir penting...sebab sekarang tanggungjawab lu makin berat ok....
sekian saje gua boleh bagi pandangan...
lu kalau ade ape2 nak mintak tolong gua,lu sound je gua...gua tolong ape yg termampu ok wann~~~
sekian....


YAng Hensem,
Amer d'Puppetz
(bukan lagi amer sama)

Nazrin Saad said...

oh, dsbbkan ada nama aku di sini, maka aku pn mengomen...

kita hnya mrncg wann, itu ja yg kita mmpu wat...though god will decide yg slbhnya...
pepehal pn u got my number, u know where to look for me...

rite?

p/s : nk jd sprti dlu mmg ah ssh, ak pnah mglami fasa 2, tp at least why not kita start dgn satu snyuman.. just a smile =)

wann afzan™ said...

ya Allah..
syg sgt kt korg..
thnx eh...
btw, aku ok...hehehe~

amer : still melekat dgn panggilan amer sama..so, kalau terpanggil juge amer sama, kira halal la eh?