Saturday, May 26, 2012

Perlu berusaha lebih

Supposed aku dah kena hantar draft tesis sekarang. Tapi aku masih tersangkut kat bab 2.

Dengan saranan supervisor dan Ketua Jabatan, aku extend hantar tesis before masuk sem 1.

Dan sekarang tengah struggle buat jugak tesis. Struggle kenapa? Sebab aku x suka subjek ni. X pernah suka. No. Never.

Ketua Jabatan juga sarankan aku ambil subjek yang dapat gred rendah untuk sem 1 nanti so that CGPA aku akan naik. Dan xde lah aku kebosanan the whole semester sementara tunggu sem 2 untuk ambil 2 subjek yang tergendala masa 2nd year.

Tapi sekarang, tesis ni. TESIS NI!!

This is hard. So damn hard.

Terima kasih Cik Zuraidah selaku supervisor tesis.
Terima kasih Dr Elan selaku Ketua Jabatan.

Terima kasih sayang selaku cinta hati.

"Aku hampir putus asa dengan tesis ni"
"No. Don't give up. Please"

No comments: