Tuesday, December 27, 2011

First Lady. Kedai baju pilihan.

Butik First Lady ni jadi pilihan hati sebab pilihan baju2nya banyak dan affordable. Selalu kalau nak beli baju raya or baju nak pergi kenduri, aku beli sini lah.

Tapi malangnya, ketika kenduri kakak aku hari tu,

Kazen1 : Wan, Kak Yana nak cari baju untuk kenduri kakak kat First Lady hari tu. Nasib baik Kak Yana x beli baju ni. Kalau x, kita pakai baju sama lah. Hahahahaha..

Aku : Lain kali nak beli baju, bagitau dulu!

Tu xpe lagi. Lepas habis kenduri, tiba2,

Kazen2 : Wan, Kak Ita ada baju ni. Tapi kaler pink.

Aku : Lepas ni kalau nak pakai baju tu pergi kenduri mana2, bagitau dulu!

And then,

Kazen3 : Wan, baju ni...

Aku : Say no more. Please!!!

Nampaknya Butik First Lady dah terkenal di seantero Malaysia. Lepas ni aku kena pergi cari butik yang lain pulak.

Oh. Tepat jam 9:45 am, 24 Disember 2011, kakak aku dah selamat jadi isteri orang. Tahniah kepada beliau.

Lepas ni kena biasakan diri duduk serumah dengan abang ipar. Hnngggghhhh!

No comments: