Saturday, October 8, 2011

yeah. i am a jerk.

ada friend request kat fb. aku tinjau profile beliau. x kenal. aku ignore.

then dapat msg kat inbox "too proud to accept friend request huh? u jerk"

well, macam mana aku nak approve kalau aku x kenal? even yang aku kenal pun x bertegur dalam fb. xde keje lah aku nak tengok status orang x dikenali kat news feed.

and, macam mana aku nak kenal kau kalau nama and DP kau macam ni :


tapi aku gigih jugak nak mengenali kau. so aku klik photos. full of craps like this :






aku realise, kau ni memang jenis x suka letak gambar sendiri agaknya. so aku view tagged photos. of course, full of things like this :




rupanya kau memang x suka amik gambar.

tapi aku x putus asa. aku tengok info kau. tau apa aku dapat? PRIVATE.

kadang2 aku accept jugak friend request dari orang yang x kenal. tu pun kalau info sekolah dia ada tulis "Sekolah Seri Puteri, Cyberjaya" lah. walaupun nama and DP dia macam gampang. maybe budak tu junior aku yang x membesar lagi. tapi aku accept, sebab at least aku tau dia kenal aku dari mana.

kalau dari UKM, maybe aku x accept jugak kalau x kenal. UKM tu besar bai. x macam SSP. masing2 kenal la jugak junior or senior.

xde la macam kau tu yang x reti nak kenalkan diri, request friend terus. bila aku x accept, nak maki2. tampar nak?

so, before maki2 orang, sila cermin diri sendiri dulu.

p/s : gambar2 di atas xde kena mengena dengan sape2. hanya digunakan sebagai contoh. sekian~

7 comments:

say- O said...

serious g mampus ngan brader tu.

wann afzan™ said...

finally ade orang paham!

PaLi3 said...

same as me too...

mikhaelahmad said...

nok, motip u censor2 tu? kasi bukak sudah la. bukan kena saman pun.

wann afzan™ said...

ahah. tu sebab nama dia "contoh". tu profile acid kot. kang terasa pulak beliau. kah kah kah

mikhaelahmad said...

jadah la kasi contoh. im so emotel right now.

wann afzan™ said...

contoh nmpk cool kn? hahah..