Thursday, October 13, 2011

orang maxis kaya raya. lepas ni nak kerja maxis lah.

setiap orang yang jaga kaunter maxis, semua ada iphone. ada la dua tiga orang pakai ipad juga.

tengah2 layan customer, brader maxis dua orang sembang :

bro1 : weh. iphone 5 dah keluar!
bro2 : eh. 14 haribulan la. hari ni 13!
bro1: ah x kira. esok aku pergi tengok.
bro lain : aku gi tengok dulu!

begitulah kehidupan seharian mereka agaknya.

*********************

lepas setengah jam baru orang maxis nak layan aku. pastu duk belek blackberry tu xtau pehal.

nak format blackberry amik masa 40 minit. diorang suruh aku pergi makan dulu.

lepas 45 minit aku datang balik, diorang cakap bukan prob sistem blackberry. so kena hantar kedai.

budak2 tu nak kena karate ke apa?

*********************

pukul 11 pagi dah makan sushi. bukan sebab xde tempat lain nak makan. banyak je pilihan tempat makan kat Mid Valley tu. tapi kedai sushi je xde orang.

sekarang nyesal sebab dah lapar balik. tapi dah xnak pergi makan.

so duduk dalam opis je. dengan rasa marah yang terpendam.

*********************

blackberry ni aku nak buang, nak beli baru. k bye.


2 comments:

say- O said...

nampak benor kebosanannya...dah g ke pesta buku kat upm tu?

wann afzan™ said...

x sempat bro. haih.. rugi!