Tuesday, October 11, 2011

why i dont like my certain high school friends

*awal2 lagi aku nak remind, sory kalau sapa2 terasa. plus, aku x rasa ada budak SSP baca blog aku. follower pun Me'e je la. dont worry Me'e. ni xde kaitan dengan kau. hehe*

sekolah aku semua perempuan. ok. x payah nak ulang sekolah tu sekolah apa. semua perempuan, ramai anak orang kaya raya, ramai juga yang datang dari jauh.

perempuan, biasalah. ada yang bertutup. ada yang buka bukaan. x kesah la kan. tu hidup diorang. even kat sekolah pun dah tau sapa yang suka tutup2, sapa yang suka buka2.

tapi masa tu certain people yang aku x suka ni main cakap belakang je lah. kutuk orang tu seksi sangat, kutuk orang ni flirt dengan budak laki, kutuk budak sana gedik nak mati.

memang lah sekolah asrama penuh, kena jaga nama baik sekolah and all that crap. tapi, agak2 la nak kutuk kawan sendiri pun. "Spirit Batch" my ass. kalau betul2 spirit batch, pergi la tegur depan2. xyah kutuk belakang.

aku memang x ramai kawan rapat masa kat sekolah. so aku x peduli pasal perkembangan batch sendiri sangat. and aku memang xnak amik kesah. sebab kalau aku amik kesah, nanti aku dengar benda buruk je. mostly orang2 yang tau pasal perkembangan batch ni, orang2 yang jenis suka mengata belakang2.

lepas sekolah, makin bebaslah kawan2 aku ni. yang bertutup, ada yang terbuka. yang terbuka, ada yang kembali bertutup dan memang ramai lah stay terbuka. still, x kesah lah. dah habis sekolah, kan?

but NO! sebab ada title SSP tu, kena jaga sampai mati. what the fuck kan? so kalau nak terbuka sampai terdedah breast, baik kau duduk oversea or jangan add sapa2 budak SSP kat FB. kalau x nanti kena maki lah kau terang terangan di group batch kat FB nanti.

ok2. sila bawak bertenang. biar aku explain dengan mudah.

yang dah tau budak2 free hair masa sekolah, certain people ni x kesah pun macam mana diorang dress up. baju low cut sampai nampak cleavage, xde hal. pakai singlet pergi dating, xde hal.

TAPI untuk budak2 yang jenis bertudung or yang duduk jauh2 tu X BOLEH ya kalau nak seksi2. lagi2 kalau orang2 tu x berapa nak lawa lah bentuk badan dia. kalau dia pakai skirt, peh. memang kena cemuh.

aku pun x paham macam mana diorang punya pemikiran. setakat ni yang aku nampak diorang kutuk2, budak2 yang pakai skirt ah. ok fine. pakai skirt tu macam seksi sangat dah. tapi kalau orang lain nampak cleavage, xpe. macam tu?

seriously, open up your mind! or make up your mind! aku bukan nak suruh kau accept community yang dah semakin ke barat sekarang ni. tapi kalau nak cemuh orang2 yang dedah2 badan ni, cemuh semua yang dedah rambut sekalipun. baru la fair.

stop la post cemuhan kat group batch tu. kalau nak kata budak2 terdedah tu yang buat malu kat sekolah, sebenarnya korang yang bawak malu tu. kalau korang x bawak mulut, orang xtau pun, ok?

kalau nak tegur, pergi tegur terus kat orang tu. kau tu pun dah besar. ok?

rasa macam nak delete je group tu dari list aku.

dah. kalau nak cemuh aku pulak, silakan. aku tau je sapa yang suka kutuk aku belakang2 masa sekolah dulu. pfft.

8 comments:

say- O said...

woho nak add lah yang nampak tetek and belahan tu!!

ehem, ok sirius. pmpuan memang camtu, begosip and ngutuk blakang sokmo. anda juga mangsa kutukan? semestinya kan? delete saja grup tu!

wann afzan™ said...

owhhh!! anda sangat bersemangat sampai komen dua kali benda sama! hahaha..

ya. sebab saya jahat ketika sekolah dulu. mereka anggap saya terrorist!

Nazrin Saad said...

Bak sini nombor budak-budak yang nampak cleavage tu. Gua nak kasi tegur.

SBP memang camtu ah. Budak-budak laki pun camtu. Blah ja dari group tu. Lepas sekolah, kira lepas sekolah. Dah haluan masing-masing.

Well, entah.

wann afzan™ said...

amboyh. nak tegur ke nak ngorat?

say- O said...

gua nak gambar je.

wann afzan™ said...

tgk je list fren kt fb yg ade info ssp tu. bersepah2. hahah

Ismeth Azril bin Shamsuddin said...

flying boobs around my head~~owhh yeahh ~~~~

wann afzan™ said...

semet ni x reti nak pk benda lain ke? ewww~~