Monday, June 20, 2011

time exam fikir pasal jawapan ke makanan?

dari start enjin kereta sampai la aku tengah jawab paper information sharing tadi, aku asyik fikir je pasal lunch. exam mula pukul 8:30 am sampai 11 am. ok la tu.

paper tadi ada 3 section. tiba2 section A dengan B aku excellent gila. sebab lebih kurang dengan tutorial yang aku buat semalam.

sampai section C, aku menung. tengok jam, baru pukul 9. banyak masa lagi ni nak fikir jawapan.

"kalau keluar sekarang, boleh beli nasi lemak sambal sedap."

dengan lajunya idea nak tibai bertalu2 datang dan dengan hensemnya aku keluar dewan dengan semangat nak makan nasi lemak.

nak makan sekarang!

p/s : harap2 x dapat C untuk paper tadi. heh.

p/s/s : kadang2 rasa Will nampak ganas berbontot merah.

4 comments:

say- O said...

anda patut berterima kasih pada pakcik/makcik nasi lemak tu sebab menjadi inspirasi untuk kuar awal.

wann afzan™ said...

haha..mase tu x pk ape dh. lapa sangat!

Along Usop said...

hahaha.. seb baek perot tak nyanyi dangdut tem jawab paper tadi kan3?... hahaha

wann afzan™ said...

ade la jugak lagu M Daud Kilau sikit2. hahaha