Saturday, June 11, 2011

1 phone call can make a difference

tiba2 dah ade mood nak tulis blog. ok. here we go!

sebenarnya aku suka gila tengok gadis2 comel. kalau baby or budak2 tu lain lah. sape x suka tengok budak2 comel. ni gadis2. yang dah period. yang dah besar. ah. you know what i mean.

xtau lah kenapa. aku suka tengok diorang lagi2 yang ada style rambut somel, dressing comel. yang lawa pun aku suka jugak ah. tapi kalau comel rank paling atas ah. kalau aku laki, benda ni x pelik pun. tapi aku perempuan. tu lah masalahnya.

kalau aku tengok laki yang comel, jambu or hensem sangat, aku x suka. xtau kenapa tapi aku memang x suka. xde masalah pun dengan diorang tapi they are just not my type. tapi kalau perempuan yang comel or lawa sangat, ahhh!!! geram!! sukaaaa!!!

ok. adakah ini bermakna aku lesbian? x kot. hehe. ntah. er.. aku patut stop sekarang kot. hahahahahaha..

p/s : glad u called. hari ni terasa riang =D

8 comments:

HDS voice said...

sengal la mek..haha

wann afzan™ said...

haha..kau risau ke miera?

~**Raw Honey**~ said...

maybe hang nk jadi camtu jugak kot XD
saya suka tgk perempuan yg lawa jugak~ tp yg natural beauty.

wann afzan™ said...

ahahahaha..sapa yg duk ajaq hang cakap "hang hang" ni?

say- O said...

ko pun comel gak, lagi2 bila pakai yang blouse kaler ungu tu. sirius.

wann afzan™ said...

blouse kaler ungu? yg mane say o?

PaLi3 said...

nice...(damn, brjgkit dr ismeth)

wann afzan™ said...

eleh. hang mmg cmtu pali.