Tuesday, June 7, 2011

Heroes of Newerth

kau jangan tertipu. ni bukan entry pasal HON pun. ni entry pasal hero2 yang main HON. sort of.

hari ahad lepas, kereta aku eksiden. lagi. tapi kali ni aku x langgar sape2. mini cooper s itu yang langgar myvi aku. pastu hilang. pastu tiba2 pergi report. x jumpa langsung aku minta maaf ke apa. bodo.

ok2. abaikan orang tua-kaya-gila tu. sekarang cerita pasal orang2 yang tolong aku.

thanks, mat. sebab setia gila menenangkan aku setiap kali aku cakap aku nak maki orang mini cooper s tu. bila aku maki2 mekanik dalam telefon pun mat still menenangkan aku. bila aku kena marah dengan kakak aku pun, dia ada jugak tolong sabarkan aku. thanks =)

tapi lepas sarjan kat balai ampang jaya cakap "owner mini cooper ni cakap dia x salah", aku naik angin.

aku : so sekarang aku nak maki hamun mini cooper s tu boleh x?
mat : aku pun nak maki dia.

thanks, acid. sebab rela amik aku lepas eksiden, bawak aku pergi renew lesen pagi2, pergi report, pergi bengkel and tunggu lama2 aku setelkan hal kereta aku kat ampang. and rela juga bangun pagi2 untuk hantar aku balik UKM sebab tiba2 ada presentation. thanks kepada acid dan Wan Ghogayah Yasmin beliau =)

thanks, bajang. sebab bagi aku tumpang tido umah kau. koleksi dvd kau memang awesome sampai aku kena kunci pintu bilik untuk tengok mana2 cerita kat bilik tu. haha. thanks =)

apa2 pun, xde sape yang cedera parah kecuali Will aku. bontot kemek, tayar flat. lepas bukak bumper ngan mudguard, nampak besi2 kat dalam tu rosak teruk. minggu ni aku x berkereta. yeah!

babi lah kau mini cooper s.

7 comments:

arifpaan said...

peh. org2 lagu tu mmg babi. babi betul la..

PaLi3 said...

bwt report ak?

wann afzan™ said...

arif : tau umur dia berapa? 43 tahun.

pali : msti lah buat

Hanis Manis said...

will exiden? kesian will. :(

wann afzan™ said...

tu lah. next week br kuar bengkel

Nazrin Saad said...

babi la mini cooper tu! okey, gua nak maki juga boleh dak?

wann afzan™ said...

maki mcm pondan? x payah