Wednesday, May 4, 2011

Pilah. yay.

esok pergi Kuala Pilah. wakil KTR. dengan budak2 kebudayaan lain. program anak angkat sambil bermesra lah, kot.

kitorang kena ajar budak2 sekolah benda2 kebudayaan ni. macam teater, ajar teater lah. tarian, ajar tarian. nasyid dan lain2 tu ajar ikut diorang punya side lah. macam KTR, dapat 20 orang budak sekolah menengah.

xtau lah best ke x. aku xde geng ni kalau semua orang xnak gi. kalau macam tu, ade 3 orang je wakil KTR untuk ajar 20 orang budak sekolah. seronok, bukan?

memandangkan aku x suka budak sekolah menengah, tengoklah aku handle diorang macam mana nanti. mungkin aku akan banyak ignore diorang, kot.

ntah. xde mood.

1 comment:

Nazrin Saad said...

OPKIM ni adalah benda yang best.

kawan gua cakap. gua tak pernah pergi pun benda-benda merapu ni.