Thursday, May 26, 2011

quick update

tengah study untuk midsem esok. information sharing.

*************

sekarang aku tido awal. bukan aku nak. tapi aku memang akan mengantuk bila dah kul 12 malam. then terjaga approximately kul 1 something but never reach 2 am. try tido balik, then terjaga lagi kul 4 something. same, never reach 5 am. then kul 6:30 am.

di mana aku akan sangat tensi sebab aku nak bangun kul 7:15 am untuk gi klas. tapi aku asyik terbangun tengah2 malam.

semalam lagi teruk. terbangun kul 1:55 am, terus x boleh tido sampai azan subuh. then, tau aku terbangun kul bape? 8:55 am. and x boleh tido balik lepas tu. sebab kepala aku sakit macam aku dah tido 24 jam.

i need sleeping pills.

*************

so far, aku x pernah ponteng kelas dengan sengaja kecuali masa gi opkim dengan demam. dan hari ni. sebab aku xde mood bila x cukup tido.

*************

still trying to keep up with meal time untuk mengelakkan perut aku lapar, sakit, memulas dan seterusnya masuk dalam phase "xnak makan pape! lantak kau ah!". sebab kalau tu berlaku, aku akan tido dengan perut yang kosong. dan esok paginya x rasa lapar. tapi x selesa. even lepas aku dah makan something.

*************

dah sampai midsem. tapi aku x dapat lagi surat tawaran untuk practical kat mana2. hoyeah.

*************

selsema ngan batuk still x hilang lagi. dan kahak rasa macam ubat. dan kadang2 tiba2 je temperature aku boleh naik tengah2 malam masa tengah tido. scary.

*************

seems like aku suka makan ikan kat kedai makan sekarang. dan kalau makan ayam, mesti x habis. macam xde selera.

*************

still harap aku x membazir masa dengan sia2 =)

3 comments:

PaLi3 said...

pasal practical try cuba cari kt jobstreet ka, mudah ka, o any website that offer vacancies...

xtuly bnyk kowt aku tengok vacancies for intern in IT...just nk x nk je lah, its up to u...

wann afzan™ said...

nak. tp ftsm leceh. kne bg alamat n smua info syrkt tu kt pjbt fac. tu pun tgk ah kalau akak pejabat tu rajin nak masukkn nama syrkt tu dlm sistem ftsm. lecehhhhhhh

Nazrin Saad said...

ko buat sendiri ja. call then hantar resume sendiri. jangan kata ftsm, kejut pun camtu.

memang nak harap diorang payah la!

kalau kompeni tu cakap nak roger terus kat penyelaras. akak tu tak penting. ko yang lagi penting sekarang ni.

good luck!