Friday, January 21, 2011

impian untuk jadi lanun x tercapai

Lokasi : PK UKM
Sebab : sakit mata

Doc : awak datang dah minggu lepas kan? sakit mata lagi?
Aku : yeap.
Doc : merah sangat ni. berair2 siap. awak kena gi hospital. takut luka dalam mata. nanti Doc kat sana bagi eye patch.
Aku : ok.

Lokasi : Hospital Serdang
Sebab : Doc PK UKM suruh

setelah mengorek2 mata aku dengan kasar menggunakan pelbagai jenis peralatan.

Doc : mata awak ni x luka..
Aku : (mungkin dah luka sekarang lepas Doc korek2 mata saya tadi)
Doc : mata awak ni macam kena sagat. lens mata awak ni x rata.
Aku : so xyah pakai eye patch la?
Doc : xyah. saya bagi ubat titis dengan krim je.
Aku : (damn. x dapat jadi lanun) jap. krim?
Doc : yeap. nanti letak dalam mata.
Aku : horghhhhhhhhhhhh

sambil tulis MC

Doc : minggu depan hari Rabu datang balik ye.
Aku : datang petang leh? pagi ade kelas.
Doc : eh. awak xleh gi kelas sebenarnye.

aku intai MC. Doc tulis "Cuti 6 (Enam) Hari"

Aku : (pengsan)

gila ah. aku mesti ah nak gi jugak kelas. tapi Doc suro duk belakang2. sebab dia still x sure ni infection ke ape.

sigh.

7 comments:

Nazrul Montolivo said...

wah wahhh bez tak pyh pegi kelas xD

PaLi3 said...

lps ni aku nk pakai lens gak ah...muahaha~

wann afzan™ said...

nazrul : horgh..klu subjek senang2, xpe gak!

abg pali : hah! pakai lah!!!

Hanis Manis said...

ish dangerous lah bab bab mata ni. kalau teruk susah. dengar je lah cakap doc tu taw. letak je segala krim yang dia bagi tu.

nanti kalau mata sakit dah tak boleh pakai contact lens berwarna warni yang bernama agak lucah tu. hee.

take care girlfriend. :)

wann afzan™ said...

tapi tapi tapi..!! letak krim dalam mata tu menakutkan!!! wuuuuuu....

nway, thnx gf!! =D

Acid said...

ang patut bersyukur doc bagi krim suh bubuh dlm mata. kalau die suh bubuh minyak angin camne?

wann afzan™ said...

klu bubuh mnyak angin, aku trus karate die!