Monday, January 17, 2011

zakri, kau ke tu?

akibat terlalu banyak Moo Moo dan juga Eye Shield, sedikit sebanyak benda2 dalam hidupan seharian berkait rapat dengan dua benda tu. contoh :

1. time drive, nampak ada asap bawah lori. sama macam undead lari2 bawah Moo Moo. aku dah nak kejar dah untuk dapatkan good dengan evil soul untuk buat soul sword. bila datang dekat, xde asap pun bawah lori tu. ok, ngantuk sebenarnya.

2. bila jalan jammed, aku nampak ruang2 narrow celah2 kereta untuk cilok2 keluar dari jammed tu. macam Sena yang nampak ruang celah2 orang untuk lari buat touchdown. malangnya, aku bawak kereta. memang x muat celah2 yang narrow tu.

3. gaya Sena lari dah sebati dalam memori aku. sampai bawak ke tidur. aku mimpi aku lari macam Sena. tu xpe lagi. aku lari macam Sena dalam map Moo Moo. style x? aku tau x style. kau diam.

horgh. aku sangat senang terpengaruh. tolong!!

ok. nak gi baca Eyeshield 21. heh~

6 comments:

say- O said...

baru nak baca ke?slow sungguh.

ismeth said...

eye shield mmg best

PaLi3 said...

berlakon je dlm eyeshield tu, xyah baca...ish3~

Nazrin Saad said...

loser gila baru mula baca eyeshield.

no. seriusly. loser giler ah!

kah! kah! kah!

Acid said...

kemon. sekarang org dh x lyn eye shield der.

wann afzan™ said...

korg semua memang dengki dengan gua. malas nak terangkan panjang2. penerangan dia senang je. dulu selalu baca komik yang buku tu lah. pastu sebab xde duit, so xleh nak beli komik2 die dah. pastu sekarang baru jumpa on9 punya. tapi hari tu habiskan one piece dulu. baru lah baca eyeshield. lepas2 ni nak baca yang lain pulak yang x mampu nak baca masa kecik2 dulu. hoh. klu korg nak nganjing gak, sukati lah. huuuuuu....hangpa teghok!!!

acid : kau gitau benda sama kat mat. die lagi obsessed baca eyeshield dr aku. hoh!