Tuesday, November 3, 2009

serabut

aku tak tau laaa nape exam ni paling banyak benda nak jadi...
semua serabut..
serabut..
serabut...
rase macam nak tulis semua benda kat blog ni....
tapi biasanya aku pendam je...
aku tau, tak elok pendam..
nak buat macam mane...
dah biasa macam ni....
so, pendam je laa lagi...
walaupun macam nak pecah dah hati aku tahan...
terpaksa laaa lalui gak hari-hari yang menyakitkan ni....
terima kasih kat beberapa orang yang ambil berat...
aku tau, aku pun turut menyerabutkan palotak korang...
so, aku mintak maaf la...
mintak maaf sangat2..
kadang2 ade jugak aku terlepas marah....
mintak maaf jugak....
aku dah tak tau ape nak jadi...
aku tak tau ape lagi nak buat...
haiihhh...
so long~

4 comments:

HDS voice said...

wann...
lek wan...
standard r 1st exm..
lom adapt ag...
tp sbnarnye...
ak pn same jugeeee~~~ waaa~

wann afzan™ said...

hahaha...
bkn mslh exam pun sbnrnye..
huhu...
tp xpe laa..
thnx weh...
kamu pun rilek2 je ehhh~~

akhiran said...

rilex aje la.
die ni kan superwoman.huhu

wann afzan™ said...

haishh