Saturday, October 31, 2009

E.X.A.M.

macam selalu, aku main2 je time study...walaupun mata fokus kat buku 24 jam, sambil2 tu mesti otak melayang2...x pun main2 rambut...ataupun tibe2 nampak kuku x cantik...macam tu laa slalu aku study...

tapi kali ni aku xnak main2 sangat *xleh nak janji XKAN main2* ...banyak yang aku janjikan kat orang2 yang aku sayang...aku x mampu dah nak hampakan diorang buat sekalian kalinya...so, aku pun try set mind untuk fokus study, set rambut so xde pun yang terjuntai and potong kuku elok2...

aku rase aku dah set cantik sangat2 jadual study aku, masa study aku...aku pun dah x lepak2 sangat sebab aku harap setiap saat yang selalu aku bazirkan, aku boleh buat untuk ngadap ilmu...lappy pun aku x tengok selagi x habis study ikut jadual..

rupa2nya aku banyak hampakan rakan2 aku ketika aku melancarkan operasi study fokus kuat2...bile diorang ajak aku g makan, aku tolak...bile diorang ajak lepak same2, aku tolak...bile kawan baik aku msg, aku xleh nak layan sangat...bile diorang ajak tengok movie pun aku tolak *eventhough sanggup belanja aku* ...srius aku x berniat pun nak hampakan diorang..tapi...aku dah janji...

maafkan aku sebab aku terpaksa hampakan anda2 semua...tapi, janji yang aku dah buat kali ni aku xleh nak tolak tepi macam tu je...

bile dah start exam, aku ingat semua dah berjalan dengan lancar...rupa2nya serabut juga seperti selalu...

1st day - barang semua nak jatuh time bersiap + lens bergerak2 macam nak terkeluar
2nd day - kejar bas *walaupun perkara biasa, but still, serabut*
3rd day - senggugut + unknown important calculation method yang sangat popular dalam past year questions + bilik yang sangat serabut + sejuk melampau

aku bersyukur dapat lalui hari2 tu dengan selamat..just, aku harap hari2 yang seterusnya lebih baik dari hari2 yang semalam....

No comments: