Monday, July 27, 2009

royal concert, ukm~



zi n marina comel sgt sbb support kitorg!!


izayu :: wann

*dgn horn n flute baru!!!!*

din n abid turut memberi sokongan padu



wah....setelah seminggu bertungkus lumus practice kt dectar...selama seminggu itu jugalah aku meninggalkn klas...selama seminggu itu jugalah otakku bersepah sepah di merata ukm utk mengatur jadual yg kian memadatkn ruang untukku bernafas..akhirnya tibalah jua hari yg dinanti2kn...

kpd mereka2 yg xtau konsert diraja ni amende, meh cni aku brief skit..knsert ni aku pun xtau ape sbnrnye tujuan n objektif die..tp yg pasti, ianya dihadiri oleh YDp N9 (merangkap canselor ukm), isterinye dan ramai lg laa org2 besar dan org2 kecil *students n guests* ...
byk gak lagu yg kitorg perform...antaranye...
:: anthem N9
:: lelaki ini *penyanyi thn 3*
:: matahariku *penyanyi pelajar indonesia*
:: medley *trumpet, saxes n percussion feat. flute n clary*
:: alunan merdu N9
:: selekta nostalgia
:: payung mahkota *penyanyi dato' yusni*
:: ubekkn denai *dato' yusni juga*
:: desafinado *beliau lg*
:: pandang2 jeling2 *dato' yusni dgn penyanyi lelaki ini*
:: gema nadi budaya *tarian oleh artisbudaya ukm*
1st 4 songs was conducted by encik adzan..n yg lain2 tu dato' johari *arranger lagu2 kitorg* yg conduct....
d concert was successful eventhough there's lots of mistakes..tp, biase ah kn..org pro pun ade jgk wat mistakes time perform..konsert ni mmg bg aku byk sgt pengalaman *wlupun 1st performance aku dgn orkestra ukm* ...tp pengalaman yg plg berharga adlh ilmu yg dikongsi dgn otai2 musician yg terdiri drpd org2 uitm, pro musician yg diimport dan juge staf2 ukm sndiri..diorg mmg cool abes n x lokek ilmu ah... *tabik spring*
lpas konsert tu, ktorg mkn skali dgn YDP...pastu diorg ajak lepak minum2 kt luar...aku n
izayu pun xkn la nk lpaskn pluang kn...dh lame kot x lepak2 cmtu...ktorg lepak kt seksyen 7 bangi smpai kul 3 pg gak ah..dgr otai2 ni cite pasal pengalaman diorg slame bergelar musician ni...memandangkn aku n izayu agak rapat dgn encik rejab *yg dipanggil cikgu* , die la yg bertanggungjwb bwk n hantar kitorg blk ukm smbil kongsi2 pengalaman dgn kitorg *thnx cikgu!!* ...so, tanggal 25 julai 2009 telah memberi aku byk info utk kegunaan masa hadapan....
akhir kata...xkn ku tinggalkn muzik wlupun balak melintang dihadapanku...if u dont do it, somebody will.. *ayat encik rejab*

3 comments:

Nazrin Saad said...

sekarang aku dh kenal french horn...

wann afzan™ said...

yay!!

abid_PM said...

ko pn gedik jua!!
huhu..padu yep..