Monday, July 20, 2009

kuih kuih....

kpd sesiapa yg teringin nk bg kuih raye kt org tersyg *ataupun bg kt perut sndiri* , blh la order kt aku..ade 12 jenis kuih yg aku jual..dateline utk mengorder adlh pd 21 ogos 2009....so, klu berminat, silalah contact aku dgn segera, k?

owh ye..aku ade sample gak klu nk rase..tp kne dtg ukm ah...aku xde mase terluang lorh klu nk kluar..sowie..huhu...1 balang ade 50++ biji kuih yg dijual dgn harga RM28 shj...harga ni mmg dh murah...klu ade yg teringin nk tawar menawar, sila kemukakn alasan2 yg munasabah *cewah* ...xde laa..klu nk tawar, aku leh pertimbangkn...

sebarang pertanyaan ataupun berminat nk order hatta mahu merasa sample, sila tggalkn komen anda d cni ataupun d gossip corner yg tlah disediakn...klu nk tggalkn no hp, dialu2kn tp privasi anda ditanggung sendiri, k?terima kasih kerana meluangkn masa!!!! *wink wink*

p/s : gtau rakan2 yeh?

*aku nk attach gmbr tp gmbr x cntik ahh...so, klu nk tgk, dtg la jmpe aku..hehehe*

No comments: