Friday, November 11, 2011

Pocahontas

bagi aku, Pocahontas ni full of magic and xtau lah. bila aku teringat beberapa scene dalam Pocahontas, aku rasa macam aku umur 6 tahun balik.

sampai sekarang aku still ingat part Pocahontas dengan John Smith nyanyi2 sambil explore hutan. ke masa tu Pocahontas sorang je nyanyi? haha. confuse..

then beberapa minggu lepas penuh kat 9gag pasal Pocahontas dengan Avatar. diorang cakap Avatar tiru Pocahontas. story line lebih kurang sama.

tapi bagi aku, Pocahontas memang lagi awesome walaupun dia bukan 3D. animasi dia antara yang paling awesome aku pernah tengok. jangan argue dengan aku! aku suka Pocahontas!

aku paling suka Pocahontas punya necklace. and part Meeko (Pocahontas pet, a racoon) kutip serdak2 biskut kat tanah. nampak comel sangat!!!!

ahhh..rindunya nak tengok Pocahontas. harap2 boleh jumpa link download Pocahontas.

zaman aku kecik2 dulu semua pakai tape je. aku still ade tape player tu lagi tapi xtau la boleh guna ke x. banyak gila koleksi tape aku. and of course, Pocahontas is one of them.

"If you want to kill him, you have to kill me too" Pocahontas, 1995.

lagu Colors of the Wind tengah playing nonstop dalam otak aku sekarang.

3 comments:

Hanis Manis said...

kau percaya tak, aku tak pernah tengok pocahontas.

walaupon aku suka animation and aku suka pocahontas sebab dia tak bloody blonde.

aku pon nak lah link dia!

wann afzan™ said...

hanis!! KAU KENA TENGOK POCAHONTAS!!!!

okehh..klu aku dah berjaya cari link nak donlod Pocahontas, aku bagi kau!

wann afzan™ said...

http://www.alluc.org/movies/watch-pocahontas-online/39668.html

aku jumpa link untuk tengok online je. link yg ok utk download, susah nak jumpa. animasi lama kn. haih...

owh. klik link novamov.

klu internet ok, streaming dia ok lah.