Friday, August 7, 2009

macam macam hal...

haihhh.....
ketika hatiku gundah gulana sbb seseorg *namanya dirahsiakn* ...
hidupku d ukm juga x menentu...
nsb baik aku xde klas..
cuma ade assignment je ah..
n aku manage time btul2 supaya aku leh siapkn smuanye..

then, here comes boria pnye gundah gulana...
slalu turun naik, turun naik...
risau jgk..
tggal bape hr je ni nk bertanding...
tp xpe..
as long as we have each other, nothing can stop us..

n hr ni aku men"declare"kn diri sendiri sebagai bujang semula...
im single again *yay!!* ...
beberapa kwnku juga sronok dgr brite ni..
beliau *yg kononnye bf ku dlu* mmg ske cr pasal...
kwn aku pun dh lame suro clash..
tp baru hari ni, setel smua *harap2 laa* ....

hurm..
pape pun, byk lg mende x setel..
n aku harap aku leh setelkn satu persatu...
so that aku x terkena migrain lg..
aku serik dh menahan sakit pale yg teramat tu ketika aku tgh sronok berboria...
so, wish me luck!!!

p/s 1st time tules post dgn cptnye~

6 comments:

izanmuslimin89 said...

la...sakit pale ke?
apsal xbgtau time boria...

wann afzan™ said...

huhu..
x best ah klu gtau..
nnt smangat tu turun..
srius...
lg baik klu lupekn je..
nnt saket tu ilang ah~

Nazrin Saad said...

post ko yg menarik prhtian ak part boria jer..

tp still merisaukan ak... erm, entah r... leklok r beb...

wann afzan™ said...

hurm?
ape yg merisaukn saudara?

Nazrin Saad said...

xde pepe...
better lg kalo ko xtaw...
leklok je r kt sana...

wann afzan™ said...

hurm..
ok..
kami mmg elok saje d cni..
abg nas d sane jage diri yah!
jgn la rsau sgt..