Thursday, January 3, 2013

Paper pertama sem ini.

...yang diambil buat kedua kalinya untuk menaikkan gred.

Paper ni aku tak rasa stress atau nervous. Aku jadi stress sebab aku tak stress untuk paper ni. Haaa tak paham sudah!

Maybe sebab aku dah pernah ambil subjek ni?

Atau mungkin juga sebab aku confident bila carry mark dah mencapai 48% daripada 50%?

Atau mungkin...MUNGKIN sebab dah 4 tahun ambil exam di UKM jadi macam "Exam? Heh."

Aku punya stress sampai aku dah parking di dataran Dewan Gemilang tapi masih ragu-ragu adakah itu Dewan Gemilang? Adakah hari ni aku punya paper? Betul ke paper aku pukul 3:30?

Masuk je dewan, budak-budak bising nak mampus. Mungkin sebab adik-adik first year tengah excited nak jawab paper pertama mereka.

Tapi agak-agak lah awak. Pengawas dah membebel kat depan pasal peraturan pun awak sibuk lagi nak buat kelakar "Weh weh nanti bagi jawapan tau hahahahahahahahahahaha. Hahahahahahahhaa." Macam celaka.

 Aku harap daripada D+, gred aku naik ke A.

Amin.

No comments: