Thursday, September 13, 2012

Header

Bagi aku, header tu benda yang sangat susah nak dibuat. Sebab aku tak kreatif. Apatah lagi dalam menggunakan warna.

Ni first header yang aku buat (agaknya lah).



  

Tengok. Dua colour je aku guna. Lepas tu nampak macam emo sangat.

Sebelum ni punya header upgrade sikit la. Colour merah, hitam, putih. Hahaha.. Mana entah header tu..

So, ni header yang aku buat menggunakan tahap kreativiti sekarang. Mohon komen dan beri tunjuk ajar.



Pilihan font pun tak banyak. Dengan laptop dulu aku ada beratus2 font. Entah kemana semua tu. Haih.


Sebenarnya aku bukan suka sangat guna muka sendiri buat header. Kali ni aku takde idea langsung nak guna brush apa. So, terima lah gambar aku dengan hati yang terbuka..

Ok lah. Down tengok header sendiri lama2. Babai.

4 comments:

mikhaelahmad said...

ko nak aku komen ke kutuk ni? ko pilih. ko pilih.


wann afzan™ said...

Komen yang membina!

mikhaelahmad said...

warna font kurang power berbanding power puff girl.

wann afzan™ said...

Aku tau masalah warna tapi aku tak reti pilih. Huhu..