Friday, January 20, 2012

Taste of freedom.

Hari ni dah habis praktikal yang aku rasa seperti 500 tahun walaupun hanya 5 bulan.

Lepas ni xde dah

: sejuk menggigil2 terpaksa mandi subuh2.

: stuck in jammed selama 2 jam.

: melepak dengan Makcik Dangdut kat emergency exit.

: 8 jam di opis sejuk beku yang terasa panjang sebab xde kerja.

: kopi yang boleh buat aku high.

: buat2 taip something kat hp sebab nak avoid bersembang dengan budak jaga parking yang miang baq hang.

: tidur awal setiap malam.

Tapi sepanjang praktikal ni ada jugak misi yang aku nak capai. Ada yang berjaya, ada yang x.

Missions :
Beramah mesra dengan rakan sekerja
- ACCOMPLISHED.
- Tu pun masa nak bagi Choclairs sebelum balik rumah tadi. Hahah..

Naik ke bumbung menara
- FAIL.
- Aku bukan gayat tapi tangga nak naik ke bumbung tu scary gila kot. Macam ada serial killer tunggu aku kat situ.. 

Dapat markah tinggi untuk presentation
- ACCOMPLISHED.

Dapat ulasan baik dari supervisor
- ACCOMPLISHED.
- Walaupun dia selalu tangkap aku tengah baca komik, tengok video kat Youtube dan tengok 9Gag. Hahahaha..

Avoid geng2 kaki gosip
- ACCOMPLISHED.
- Walaupun aku kuat bergosip, tapi aku x boleh into sangat lah scene gosip akak2 nih..

So, aku harap dapat A lah untuk subjek ni. Supervisor aku tadi pun dah jemput aku kerja situ lepas grad. Alhamdulillah..

Aku dapat 2 keychain dari Supervisor. Terharu kejap..

No comments: