Thursday, December 22, 2011

Silent night.

Christmas sudah menjelang tiba. Dulu selalu sambut Christmas.

Yeah. Accuse me anything you want to. Kafir ke, laknatullah ke, I don't care. Because for me, Christmas is for sharing love and gifts. GIFTS! Who doesn't like gifts? We didn't do anything against Islam, though.

Malaysia boleh sambut Gong Xi Fa Cai dengan Deepavali. 1Malaysia, kan? Kalau Christmas? Dah kena maki tiba2. X paham aku.

Berbalik kepada sambutan Christmas.

Kitorang pun bukan sambut beria2 sebenarnya. Tarikh Christmas tu dekat dengan birthday arwah mak aku. Mula2 kawan Christian arwah mak yang ajak sambut Christmas(sharing gifts) sekali dengan sambut birthday dia. Lepas tu dah jadi tradition.

On Christmas day, we will get each other presents, we did it Secret Santa way. So, aku dengan kakak aku boleh jimat beli presents untuk arwah mak. Kadang2 kitorang beli jugak satu present untuk acara Secret Santa, satu lagi untuk birthday arwah mak. Hahah..

Tahun lepas xde Secret Santa sebab aku x balik rumah. Tahun ni kakak aku kawin. So, xde dah kot. Xpe. I'll get some nice flowers and put it on your grave, mom =)

I miss her. A lot.

Al-Fatihah.

2 comments:

Nazrin Saad said...

Birthday mak ko bila?

Birthday mak gua hari Krismas ah. Kikikiki....

wann afzan™ said...

28 Dec. Hihi~~