Wednesday, April 6, 2011

Practical!!

aku dah pilih syarikat nak practical. abg long aku dah offer buat kat Telekom je. tapi aku kena daftar dulu lah syarikat dia. for the mean time, aku pilih je dulu 3 syarikat ni.

1. KWSP - Jalan Reko Kajang. dekat dengan umah. yang paling penting, aku tau area2 tu. senang sikit. hehe..

2. Cleo Magazine - Damansara. aku pilih sebab aku suka mag ni. pastu aku rasa aku just kena buat design frontpage je kot. tapi susah. sebab jauh. =(

3. Koperasi UNIKEB - UKM. hahahaha..ni last choice. sebab xtau nak amik ape dah. yang lain2 tu more to engineering. walaupun course aku memang sepatutnya berkait dengan engin. tapi aku xnak jugak!

tapi lepas aku dah daftar Telekom tu, aku drop ah UNIKEB. gila. aku sorang je kot apply untuk UNIKEB. hahahaha..

hujan kejap je. lega. aku boleh study dengan aman. er..sambil baca manga. hehe.. harap2 x tido2 atas kerusi dah. sakit belakang ahh!!

No comments: